Actually, hari ni aku nak post satu entri yang simple. Tadi, masa aku buka facebook kjap sambil tengah mandi, aku perasan satu article yang berlegar-legar di internet. Aku tak tahu siapa yang cipta benda-benda macam ni. Dan nasib baik pencipta article ni tak kaitkan dengan Freemason.

Sebenarnya, aku tau yang antara korang dah ramai yang baca article ni. Tapi, aku punya special sikit. Aku tak main copy paste je. Aku buat sedikit research even tengah penat. 

Apa pun, sila baca dan sila terpegun. 

harap dapat baje smpai habes wlaupun panjang sebab bnde ni berilmiah
(alah...ade 4 faktor je pun)




 ************************************************************************************************************************************

1. Tarikh yg berlaku Tsunami adalah pada 11/3/2011 bersamaan 6 RabiulAkhir 1432 Hijah or 6/4/1432(Checked - Menggunakan tahun Hijrah berbanding Masihi.)
2. So, dengan tahun 1432 di pecahkan 14 || 32.

3. Jawapanya Juzud ke 14 Quran.
4. Dan bulan 4
Rahsia angka tahun ini : Juzud 14 Ayat Quran ke 4

1. Rujuk di Quran. 

Al-Quran
Jujuz 14 bermula pada surah Al-Hijr (Checked - true), dan ayat ke 4 dari surah AL Hijr menyatakan

"Dan kami tidak membinasakan suatu negeri, melainkan sudah ada ketentuan yang tetap baginya".(Checked - True - Sahih International) 


2. Kedudukan Jepun  

Jepun

Rahsia seterusnya yang menunjukan Malapetaka ini akan berlaku di Jepun ialah dengan kedudukan Jepun dan Wilayah Seedai pada kedudukan geografi bg ( Jepun : Latitiude 36, Longtitude 138) (Checked. Its true)

So dalam 1432, 14 dah di ketahui Jujuz Al Quran. maka yang di pecahkan 14 || 32 so di pecahkan lagi 3|2 ,so now secret no adalah 3.

di ambil pula lokasi latititude dan longitude.

3+6+1+3+8 = 21
so next 2+1 = 3
Proved yang di maksudkan dengan no 3 adalah negara jepun. ( I don't know what the hell is this)

Dan di dalam jepun jugak terdapat banyak wilayah.. Maka wilayah yang akan di turunkan malapetaka itu ? Wilayah Seedai pada kedudukan geografi Latitiude 38'15 dan Longtitude 140'53 (Checked. Betul. Its Sendai btw)

Maka 3+8+1+5+1+4+0+5+3 = 30
so next 3+0 = 3.
Proved wilayah yang tuhan maksudkan dgn angka 3 adalah Wilayah Seedai di Jepun. ( Aku dari tadi tak tahu apa kaitan semua benda ni dengan nombor 3)

3. Rahsia seterusnya dengan tarikh 6

6

Masa yang di laporkan oleh Jabatan Metrologi Rusia. Gempa bumi berlaku pada masa 1446 waktu Jepun..

So 1+4+4+6 =15
So next 1+5 = 6
*proved 6 membawa maksud masa yang akan berlaku gempa bumi. (Checked - Gegaran naik slow-slow start dari sekitar pukul 6 UTC)

4. Hari melapetaka/ DOOMSDAY


Dah yang seterusnya 1432 apabila di pecahkan 14||32, kini di ambil pula angka 14 dan di pecahkan 1||4 , maka angka satu boleh di kelaskan sebagai permulaan hari. maksudnya di dalam Islam Jumaat adalah hari pertama dalam minggu itu. So angka satu memberi maksud malapetaka itu akan berlaku pada hari Jumaat. ( yup. Tapi macam mana pula dengan angka 4? Kenapa ada nombor yang tak represent apa-apa? Mungkin kerana ianya masih rahsia. Who knows?)

Di persilakan untuk share. bg mengingati kite kembali tentang segala perkara yang terkandung di dalam Al-Quran adalah benar buat selamanya. mahupun di dunia atau pun akhirat.

habess :)
***********************************************************************************************************************************
Aku nak pertikaikan article ni. Maklum lah, orang zaman sekarang suka sangat reka benda-benda kontroversi macam article freemason dan illuminati tu. Dan kalau macam article freemason /  illuminati, free-free je aku boleh pangkah dan hentam.

Dari article di atas, ada benda yang boleh dipertikaikan. Tapi... I got no solid reason to doubt it, tak macam entri-entri Freemason dan Illuminati yang merapu. And, article di atas adalah AWESOME. Aku tak tahu siapa buat article di atas, dan aku tak boleh nak pertikaikan langsung. Holyshhhh. Ini lah article pertama yang aku tak boleh nak pertikaikan. And it is damn true.